piątek, 11 lipca 2014

Prezent od męża

W końcu dzisiaj przyszedł.....hura

Mąż sprawił mi lalkę. Co prawda marzy mi się większa przedstawicielka gatunku, ale i maluchem jestem zachwycona:)

Niestety bateria w aparacie padła a kiedy się naładowała nadeszła szaruga i problem ze światłem.

W związku z tym, że bardzo się cieszę, to pokażę choć na szybko parę fotek.

Najpierw zdjęcie poglądowe od producenta.


Maleńka Little Dal - Jouet (dostanie nowe imię)

Od męża otrzymała także ciałko obitsu - wiem, że nie wszyscy lubią te kluseczki, ale mi się one bardzo podobają:)


Teraz muszę ją trochę odziać. Ciuszki, które miałam na ewentualność lecą maluchowi z tyłka niestety:)

Przywitała ją moja Strzyga, która twierdzi, że lubi takie maluchy zwłaszcza na śniadanie....


W końcu lalkowy domek znalazł swoją lokatorkę:


Jeszcze się mebluje...i to pewnie trochę potrwa.














Maluch pewnie będzie gościł co jakiś czas.
A dzisiaj idzie ze mną na noc do pracy....jest na tyle mała, że transport nie będzie  kłopotliwy ("pokrowiec" już kupiony:)). A jutro pewnie do lasu pojedzie- mam nadzieję na zdjęcia:)


16 komentarzy:

  1. Maleńki słodziak! Dal jest śliczna i ma czaderski domek.
    Nie ma to jak lalkowe prezenty od mężów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czego bardziej pozazdrościć - męża czy malucha ;)
    Prezent jest przecudny :D Gratuluję :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przesłodka ta kluseczka, niech absolutnie nie zbliża się do strzygi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał! Słodziak. Muszę koniecznie obmacać. Przywieź ją następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prezent :) Mała jest słodziutka, a te kiteczki dodają jej jeszcze więcej uroku, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Poka Strzygę - zaintrygowała mnie Pożeraczka Maluchów ;)
    A Kluseczka śliczna - te łebki koniecznie trzeba przesadzać z rachitycznych korpusików;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ sprawiłaś jej przywitanie! Dostała kompletnie wyposażone mieszkanko! Super wygląda w tych kucykach i pewnie fajna z niej bedzie towarzyszka w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziutkie maleństwo. Bardzo fajne to ciałko. :)

    OdpowiedzUsuń