sobota, 30 września 2017

Udany piknik

Z wczasów wróciłam tydzień temu, ale zarwane nocki odespałam dopiero dzisiaj tak po prawdzie:))

Lalki ze sobą nie zabrałam, wiedziałam bowiem, że niezbyt będzie czas robić zdjęcia i tak rzeczywiście było. Wczasy były służbowe a nie wypoczynkowe:)

Lalkę zabrałam za to na piknik archeologiczny w Biskupinie. Impreza ta miała miejsce w poprzedni weekend. NA pewno zagości ona w naszym rodzinnym kalendarzu imprez.
Ludzie z pasją, mnóstwo wiedzy historycznej, wspaniałe rękodzieło i pyszna gastronomia.
Już się nie mogę doczekać przyszłego roku i tematu, który jest corocznie inny.
W tym roku hasłem towarzyszącym byli "Bogowie Wojny".

Towarzyszyła mi lalka składak.
Na główkę z Chin czekałam trzy tygodnie, ale się doczekałam. Ciałko było cały czas gotowe na przeszczep głowy.
Poznajcie mój składaczek z głową lalki Licca.


Lalka zwiedziła cały Biskupin.

Z przyjemnością go zwiedziła i pooglądała inscenizacje.











Z lalki jestem szalenie zadowolona. Ma bardzo fotogeniczną twarzyczkę.











Co u was słychać ogarnę po pracy. Teraz czas na wyjście:)

10 komentarzy:

  1. Licca zawładnęła sesją i serduchem mym!
    mam klonika tj. daleeeką kuzyneczkę Twej
    również składaczek i kocham Ją bezapelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ślicznego klonika i jest równie uroczy:)

      Usuń
  2. Słodka Ona i bardzo fotogeniczna. Wspaniała wycieczkę jej sprawiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i pięknie pozuje. A Biskupin na pewno wart odwiedzin, zwłaszcza podczas takiej imprezy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i na pewno w przyszłym roku tam wrócimy:)

      Usuń
  4. Śliczny jest ten buziak i bardzo urokliwy składaczek.Czy mogę zapytać gdzie dokładnie nabyłaś tą głowkę? Mam wolne ciałko od pullipa, które chętnie zaadoptowało by jakąś główkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to ośmieliłam się zamówić z aliekspressu. Zamawiałam dwie rzeczy obie przyszły z miłymi gratisami:) Owa główka była w komplecie z 3 parami butków:)

      Usuń
  5. A czyje to ciałko jest? Szukam jakiegoś jasnego żeby "ocielić" biedną pogryzioną Roszpunkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przepraszam, że dopiero teraz mam nadzieję, że dotrze info: ciałko od lalki simby super model.

      Usuń