niedziela, 3 stycznia 2021

Na szybko - Koralina

 Niestety postu świątecznego nie będzie:( 

Powód jest bardzo prosty - lalkową stronę zasłania mi drzewo czyli choinka, nawet się nie wczołgam. Za życzenia świąteczne dziękuję bardzo:)


Dzisiaj na szybko jeden z moich prezentów świątecznych czyli Koralina.

Lalka od dawna była na mojej liście życzeń no i nadarzyła się okazja ją zażyczyć:)))

Jeśli chodzi o samą bohaterkę to lubię i wersję pisaną i filmową.

Mojej wersji panny a plastiku można zmieniać twarze, ale nie wybrałam tej opcji więc dysponuje jednym wyrazem czyli "zezowatym ". Niestety buzia lekko odstaje i zastanawiam się czy nie trzeba bedzie zespolić na sztywno.

Spontanicznie wybraliśmy się do Parku Oliwskiego na spacer. Zabrałam ze soba Koralinę, niestety zabrakło spokoju do zrobienia zdjęć - przyznam ,że tłumnie poruszający się ludzie nie sprzyjają takim zamierzeniom.

Stąd zdjęcia na szybko....













A dzisiaj wieczorem spadł śnieg....








A to moje dzisiejsze zdobycze z giełdy...


Uporządkowane...







6 komentarzy:

  1. No łupy wspaniałe, ja jak idę to nigdy nic nie ma, ja nie wiem...ech!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie kompletnie nie radzę ze zdjęciami przy potencjalnej widowni. Tym bardziej podziwiam, że udało Ci się kilka zrobić. Koralina jest bardzo fajna, wyjątkowa. Świetne łupy, szczególnie szara bluza. <3 Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koralina jest wyjątkowa, choć na początku mi się nie podobała. Łupy fajne, zwłaszcza buty, których nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Koralinkę nie mogę się napatrzeć! Jest cudna :)))
    Cudowności z giełdy mnie zafascynowały :-) Uwielbiam takie detale i wiem, że baaardzo wzbogacają sesje foto, a nie mam do tego cierpliwości, aby je użyć do zdjęć! Muszę się poprawić w tej kwestii :)))
    Pozdrawiam gorąco 😄

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak lalkowe łupy, prawda? :D Karolina wygląda na średnio zadowoloną z wieczornej sesji na śniegu - doprawdy nie rozumiem, toż wspaniała sprawa. :D Pozdrawiam serdecznie! Dużo zdrówka w kolejnym roku i wielu jeszcze łupów lalkowych na giełdach ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń