niedziela, 13 grudnia 2020

Moherowo i przytulmisie

 Korzystając z wolnych dni odgruzowuję dom i zbiorki...

Wietrzę szafy, segreguję i streczuję..

Postanowiłam przetrzepać moje pudła z pluszakami.

Wybaczcie brak artyzmu, chodziło mi bardziej o porządki:))))

Trochę mi się tego pozbierało i to z różnych czasów. Część jest Steiff 'owa a inne niezidentyfikowane.


To największy miś w mojej kolekcji - przyjechał prosto z Peru:)), tylko wysiadł na złej stacji.

Szkoda, że po drodze zgubił kapelusz i płaszczyk lekko mole zjadły. Za to kalosze ma oryginalne.





A to moje ostatnie znalezisko jakim jest Miś Bubi od Steiffa. Ma wygląd starego misia, ale jest wykonany wspólcześnie.



No i kolejno cała reszta gromadki.














Żółty królik to moja ostatnia zmora. Niby ma klips, ale wstawiony chyba złośliwie żeby nie móc go znaleźć.



A to mój najmniejszy staruszek i metalowa skrzyneczka/koszyk z domku dla lalek. 

Koszyk, według internetów pochodzi z okresu międzywojennego, ale znalazłam tylko jedno źródło (?)

A miś trochę wygląda jak staruszek od Schuco.



A jeśli mowa o zwierzakach to i ten kolczasty pan do mnie trafił:)



A Czerwony Kapturek od Dianny Effner - marzenie lalkowe spełnione:)) - wciąż czeka na sesje:)




10 komentarzy:

  1. Pieski obłędne!!!, a i kotkiem bym nie pogardziła, choć tego towaru u mnie całe stado ;-D
    Super, że dałaś im ciepły, kochający domek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten klips u żółtego królika coś robi czy to tylko takie oznaczenie firmowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo też bym chciała wiedzieć, przekopywałam się przez internet i nic:(
      I stwierdziłam, że ktoś z czystej złośliwości nabił królikowi owy klips uroągając ludziom:))))

      Usuń
    2. urągając oczywiście:)

      Usuń
  3. Ale Ci się tych Stefków (tj. Steiffów) nazbierało. A ten maleńki miś na koszyczku to miś - symbol Berlina. Może wrzuć na Googla Miś berliński, to go znajdziesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam Schuco Miś Berliński z koroną 1930 r. !

      Usuń
  4. Ten kolczasty pan mi kogoś przypomina, jest niesamowity. Cała kolekcja jest ciekawa🧸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie to Mecki, ale pewności nie mam:) To już mój czwarty jeżyk, post o jeżykach planuję na wiosne:)

      Usuń
  5. Ale przytulaśny post...milutko tak...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawki Steiffa można kupić w Hamley's, ale ceny to mają takie, że się słabo robi. Ja tylko raz na lumpach znalazłam, chyba krecika, jeszcze w PL.

    OdpowiedzUsuń