piątek, 19 czerwca 2020

Prosto z Chin

Zacznę od moich ostatnio absolutnych ulubieńców.
Ostatnio mocno wkręciłam się w azjatyckie kino - zaczęłam od filmów a skończyłam na animacjach.
Całkowicie przez przypadek natrafiłam na chińską animację Mo Dao Zu Shi i totalnie się zakochałam  - obraz, dźwięk, muzyka , historia, żywe trupy i różne takie:)
Bajka powstała na podstawie noweli  i w stosunku do opowieści jest mocno inna i mocno ocenzurowana. Co ja tam będę was czarować - miłość homoseksualna i to tak pikantnie przedstawiona jest w Chinach ocenzurowana, stąd mocne zmiany. Powstała też ocenzurowana drama.

Animacja mnie zaczarowała i poszperałam za lalkowymi bohaterami - posiłkując się alieexpressem zamówiłam i złożyłam sobie chłopaków.
Tutaj niestety zonk - moje zamówienia przyszły uszkodzone i w kiepskim stanie. Osobne ciałka kiepskiej jakości , rozsypały się na dzień dobry - kupujący nie skarżyli się , pewnie tylko mój niefart. Musiałam pousztywniać to i owo- z czasem na pewno do wymiany.
Ogólnie zauroczyły mnie jak to mówię lalko figurki i na pewno dojdzie ich więcej:)

Oto mój Lan Zhan i Wei Ying
(każdy z nich ma trzy twarze do wymiany,ale każda wymiana powoduje lekkie luzy)









Specjalnie dla maluchów wyremontowałam lalkowy dom, ale to już kolejnym razem.

15 komentarzy:

  1. ooo - dzięki za info,
    dzięki za post - już
    się nie mogę doczekać
    chłopaków w ich domku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a pokażesz te twarze?
    może być zbiorcza fota
    masek na stole z LZ i WY
    przyglądającymi się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze! Generalnie większość "do wymiany" od Chińczyka ma jakieś skutki uboczne :) Ale maluchy zacne! Z niecierpliwością czekam na kolejne relacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie, bo muszą się wprowadzić do nowego lokum:)

      Usuń
  4. Fajne maluszki. Szkoda, że takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tyle co delikatne a trefne co wkurza zwłaszcza jak trzeba szukać wypadającego ramienia:(

      Usuń
  5. Super te maluchy. Pokaż koniecznie te twarze do wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Takie maleńkie ciałka a artykułowane! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Do uszczelniania ciałek w stylu obitsu polecam klej magik =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby to było oryginalne obitsu, ja pokusiłam się o ciałko ,które na oko wydawało się bardziej gibkie i miało niby odpowiednie zakończenie na szyi.

    OdpowiedzUsuń