czwartek, 18 czerwca 2020

Powroty

Wprost nie mogę uwierzyć, że nie było mnie tutaj trzy lata, ale data na ekranie nie kłamie.
Sprawy osobiste, trudności techniczne a w pewnym momencie myśl o likwidacji bloga....
A w końcu a może odkopać i odkurzyć tę kopalnię.:)
No i jestem. Nie wiem, czy ktoś tutaj jeszcze zagląda, ale może zacznie:) Może wszyscy na fejsie siedzą. Fejsika mam, ale bardziej do oglądania chyba.
Lalkowe zbieractwo rozwija się a dom kurczy.

Na początek zlepek z ostatniego lalkowego odkurzania i zakupowego szaleństwa:)












Nooo to tak na początek:)

13 komentarzy:

  1. No proszę, nawet mnie się niektórymi nie pochwaliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. U lala tratata jak zobaczyłam komcia na blogu od razu pomyślałam że Koleżanka "marnotrawna" wraca! Piękne zdobycze! PIĘKNE! Sashę swoją mam bo by mnie pewnie lekko przykręciło :) mam nadzieję, że będziesz miała teraz trochę więcej czasu i pokażesz co nieco z lalkowych łupów Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, trochę zaległości się zebrało:) Saszkę znalazłam w lumpeksie - normalnie złoty traf:)

      Usuń
  3. O rany, toż to całe mnóstwo czasu Ci tu nie było :)
    i fajnie, że omiotłaś te pająki :) :) :)
    Czy ktoś tutaj zagląda? Jasne, że zagląda <3
    Fejsika też mam, ale blog to blog :P
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło Cię znowu wdzieć :D Cieszę się że zdecydowalaś się wrócić.
    Czekam na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne, że zaglądamy
    na lalki, laleczki,
    lalunie czekamy!!!

    zakochałam się bez
    pamięci w parce z
    przedostatniej foty -
    kimże są te SŁODKOŚCI?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaglądałam, a teraz zobaczyłam Kenshina, więc tym bardziej będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogów się nie usuwa, po prostu niech sobie będą, jak przyjdzie impuls odkurzyć, to się to robi i już. Jak widać wszyscy nadal odwiedzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, że jesteś! tyle u Ciebie nowych lalek! Czekam na kolejne posty i zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń